13 december 2012

Hoera!

Vanmiddag 17.00 uur startte mijn kerstvakantie. Ik liep door de stad, kwam een meneer met een knipperende kerstmuts tegen (die beweerde Paulus de Boskabouter te zijn), keek naar alle kerstversieringen, ademde de vrieskou in en besloot dat ik er weer een fijne kerstvakantie van ga maken. Vol familie, kerstkransjes, kaarsjes, vrienden, pasteitjes-met-rundvleesragout, vuurwerk, gezelligheid, sneeuw en kerstbomen. En vol Winkelen in de Uitverkoop. Truien en leggings kopen die je een maand geleden nog te duur vond en na betaling het idee hebben dat je geld verdiend hebt. Hoe fijn!

Vanavond, onder het genot van de laatste chocoladepepernoten (de witte, omdat mijn lief altijd alle bruine en zwarte op eet), begon ik alvast met winkelen. Online. O, de heerlijkheid van jurken bekijken, kiezen, betalen en verwachten! Ik heb nu al de neiging om naar de brievenbus te rennen. Maar zo snel is Zalando nu ook weer niet.