6 november 2012

Eenzaam winkelen

Vandaag zou ik met mijn vriendin gaan winkelen, chocola eten, thee drinken en rondstruinen in Deventer. Maar helaas, enge buikgriepvirussen gooiden roet in het eten. Ik twijfelde een hele poos wat ik zou doen: thuis blijven of in mijn eentje gaan winkelen. Ik koos het laatste en hoera, ik ben nog steeds blij met die beslissing.

Ik genoot van mijn busreis langs oranje bossen, bruingekleurde varens en witte boerderijtjes. Ik genoot van het slenteren langs rare mensen, leuke etalages en onweerstaanbare boekenwinkels. Ik genoot van mijn lunch met het winnende Hema-broodje Caroline, versgeperst sap en een restaurant vol observeerbare objecten. Ik genoot van vandaag.

Met onuitsprekelijke dank voor mijn waarde echtgenoot die op wilde passen op het leukste meisje op aarde. Dat is ze, onze dochter. Zonder twijfel.