7 februari 2013

Huppelen, twijfelen en verkloeken


Zonder een nauw geweten, een (in de regel) gezond verstand en een lege portemonnee was ik zeker een koopverslaafde vrouw geweest. Ik word heel blij van leuke dingen. Vooral als ze geel, roze en lichtblauw zijn. En wat zo lastig is: die leuke dingen zijn er nogal veel. Poot mij in een willekeurig gangpad van een HEMA en mijn pinpas begint al te jeuken.

Toen ik gisteren geheel toevallig en heel kortstondig (uiteraard!) door de HEMA huppelde, kwam ik bij een gangpad dat ik nog niet kende. Iets met 'organize' en 'nieuw'. Hoe geweldig was dat! Allemaal volstrekt onzinnige prullaria in prachtige kleuren en mooie vormen! Ik heb er vijf minuten staan twijfelen, glunderen en mijmeren, maar verkloekte (mooi woord) mij en stapte resoluut de winkel uit. Na een bezoek aan de kassa, dat wel.